בניית אתרים לקואצ’רים

»
»
בניית אתרים לקואצ’רים

בניית אתרים למאמנים

האם אתה מוכן לקחת את עסק האימון שלך לשלב הבא? תן לנו לבנות עבורך אתר מותאם אישית שיציג את הכישורים הייחודיים שלך ויעזור לך למשוך לקוחות חדשים. לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ ובוא נתחיל לבנות את האתר שלך עוד היום!

אתרים יכולים להיות מאוד מבלבלים עבור מאמנים, אבל קצת ידע נוסף יכול לעזור. במאמר זה, אני הולך לפרק את ההיבטים הלא טכניים של דף אינטרנט ואולי גם כמה טכניים פשוטים כדי לעזור לך להבין טוב יותר על מה כדאי לחשוב כשאתה יוצר את דפי האינטרנט שלך ומה פחות חשוב.

התפריט הראשי

התפריט הראשי מכיל קישורים לדפים אחרים באתר שלך, זה מפתה למאמנים לכלול את כל הדפים שלהם בתפריט הראשי. אך זו טעות. לכל אתר אינטרנט צריכה להיות מטרה ברורה לפעולות שהמבקרים בו נוקטים, אם יש לך יותר מדי פריטים בתפריט שלך זה מסיח את הדעת יותר מאשר זה שימושי ולא תוכל להנחות את המבקרים שלך בצורה מדויקת.

כלל אצבע טוב הוא 4-6 פריטי תפריט. הם עשויים להיראות כמו בית, אודות, הרשמה, בלוג, אימון, יצירת קשר.

דף בית: כדי שיוכלו לחזור לדף הבית.

אודות: כך שהמבקרים שלך יוכלו לגלות יותר עליך ועל ההיסטוריה של העסק שלך. זה טוב לאמון.

הרשמה: כדי שהמבקרים שלך יוכלו להירשם למוצרים או לשירותים שלך.

בלוג: כך שהמבקרים שלך יוכלו לקרוא את המאמרים או הבלוג שלך. טוב ליצירת אמון ולתנועת חיפוש.

שירותים: למידע נוסף על השירותים/תמחור שלך וכו’.

יצירת קשר: כך שהמבקרים שלך יוכלו לראות היכן אתה נמצא פיזית וכיצד ליצור קשר.

אולי אתה חושב “מה עם כל הדפים האחרים שלי? איך מבקרים מגיעים אליהם?”. ישנם שלוש דרכים עיקריות,

  1. תפריט תחתון של האתר שלך (עוד על כך בהמשך)
  2. קישורים וכפתורים לפעולה (CTA’s)
  3. דרך דפי נחיתה ומבצעים.

הבאנר (HERO)

באנר הוא תמונה גדולה בחלק העליון של העמוד עם כותרת אחת או יותר, כפתורים והצהרות. אתה לא צריך את זה בכל הדפים שלך אבל זה טוב למשוך תשומת לב של הדף. זה המקום שבו המסרים החזקים ביותר שלך יכולים להצטרף לקריאות לפעולה כדי שתוכל להנחות את המבקר לעבר המטרה שלך עבור הדף המסוים.

התמונה שבחרתם צריכה להיות קשורה קשר הדוק למסר ולמטרת העמוד. לדוגמה, אם זה היה הדף לקידום חברות במועדון החברים שלך, התמונה צריכה להיות משהו שקשור ליתרונות של חברות במועדון כמו חוויות חברתיות במרוצים או אימונים קבוצתיים וכו’.

תוכן דף האינטרנט

אם הצלחת לשמור על תשומת הלב של המבקר עד כה, אתה יכול להתחיל להיכנס לפרטים מסוימים בדף שלך, זה המקום שבו המסרים שלך עוברים וכדאי לזכור את המטרות, השאיפות והבעיות שעשויות להיות ללקוחות שלך .

בעת יצירת הטקסט עבור הדף שלך, חשוב מאוד להשתמש באלמנטים המעוצבים בצורה נכונה. בעורכי אתרים, כמעט תמיד יש את היכולת לבחור את סוג רכיב הטקסט לשימוש עבור כל פיסת טקסט. למשל כותרת 1, כותרת 2, פסקה וכו’.

אתה צריך ליצור את התוכן בדף שלך באמצעות האלמנטים האלה, כי זה מה שהבוטים של גוגל מסתכלים עליו כשהם קוראים את התוכן שלך. הבוטים לוקחים אותות חזקים מהאלמנטים האלה ומשתמשים בהם כדי ליצור אינדקס של הדף שלך בדומה לפרקים של ספר. אם הדפים שלך אינם מעוצבים היטב במבנה הנכון, גוגל לא תוכל להגיב או לקבוע את ההקשר של המילים שלך בקלות, ואז, תעניש את דירוג החיפוש באתר שלך.

הדפים שלך צריכים להיראות בערך כך. חשוב שתשתמש באפשרויות המיוחדות לכותרות ואל תשנה את גודל הטקסט כדי לייצג את הפורמט שלהלן. על ידי בחירת האפשרויות הנכונות באמצעות הכלים נוצרות תגים מיוחדים בקוד כדי לומר לדפדפנים ולגוגל באיזה סוג אלמנט מדובר. למשל, כותרת 1 תקודד למעשה כ<h1>כותרת 1</h1> וזה מה שהדפדפנים והבוטים יכולים לקרוא ולפרש.

כותרת 1

פסקה כאן.

כותרת 2

פסקה כאן

כותרת 2

פסקה כאן

כותרת 3

פסקה כאן

 

מה כדאי ולא כדאי לעשות בדף האינטרנט שלך

אל תעשה:

  • אל תשתמש בגדלי גופן או בצבעי גופן כדי לבנות את הדפים שלך.
  • אל תשתמש ביותר מכותרת 1H אחת בכל עמוד.

כדאי לעשות:

  • השתמש באפשרויות לבחירת סוג הרכיב כמו “כותרת 1″ ו”פסקה” וכו’.
  • אפשר להשתמש ביותר מכותרת אחת של “2H”, “3H” ו-“פסקאות” וכו’.

תמונות

ברור שתמונות הן נהדרות באתר, תמונה שווה אלף מילים וכל זה. כמה טיפים פשוטים כדי לוודא שהתמונות שלך מוסיפות ערך לאתר שלך.

גודל תמונה

תמונות גדולות מדי יאטו את זמן הטעינה של הדפים שלכם וגם ישפיעו לרעה על דירוגי החיפוש של האתר בגוגל. גוגל אוהבת לשלוח אנשים לדפי הנטענים מהר ולכן תפעיל באופן קבוע את בדיקת המהירות שלהם מול הדפים שלך.

זה רעיון רע להעלות את התמונות ישירות מהמצלמה הדיגיטלית או מתמונות מקצועיות באיכות הדפסה. הם עדיין לא עברו אופטימיזציה לאינטרנט. למרות שפלטפורמות אינטרנט רבות כמו יבצעו עיבוד מחדש של התמונות שלך כשאתה מעלה אותן, חשוב שתבצע אופטימיזציה שלהן כראוי בעצמך.

כלי מקוון פשוט בחינם שיעזור בכך הוא https://tinypng.com/. זה כלי סופר פשוט ומהיר לשימוש והתוצאה תהיה טובה בכדי להעלות את התמונות שעברו אופטימיזציה לאתר שלך.

תחתית האתר (Footer)

הפוטר הוא החלק בתחתית האתר שלך שבדרך כלל מכיל קישורים לדפים האחרים שלך, אולי קצת מידע ליצירת קשר עם קישורים חברתיים והלוגו שלך. אין כללים קשיחים ומהירים לגבי הפוטר של האתר, אבל זה מקום טוב לשים קישורים אחרים שאתה לא רוצה שיהיו בתפריט הראשי שלך.

Favicon

זהו הסמל הקטן שאתה רואה בלשונית הדפדפן. Favicon יכול להיות למעשה קובץ תמונה רגיל, אבל זה הרבה יותר טוב אם הוא מעוצב כקובץ .ico לתאימות טובה יותר עם דפדפנים אם אין לך קובץ .ico אתה יכול בקלות ליצור אחד באמצעות תמונה קיימת. ראשית ודא שהתמונה שלך היא ריבוע עם גובה זהה לחלוטין לרוחבה. לאחר מכן עבור אל Favicon Generator כדי להמיר את התמונה שלך ל-favicon בחינם.

קובץ ה-Sitemap (מפת אתר)

אין הכוונה למפה גלויה של אתר אינטרנט שחלק מהאתרים מראים לך, זהו מונח טכני לקובץ מיוחד שהאתר שלך צריך ליצור כדי לעזור לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים לנווט בחיפוש אחר דפים שאולי ירצה בהם אינדקס. חשוב מאוד שלאתר שלך יהיה קובץ מפת אתר. אם אינך בטוח אם לאתר שלך יש קובץ מפת אתר, פנה לספק האתר שלך כדי לשאול.

HTTPS ו-SSL

כל האתרים צריכים לפעול על https ו-SSL. זה רק אומר שכל התעבורה בתוך ומחוץ לאתר מוצפנת כך שהאקרים לא יכולים לגנוב מידע בקלות. זה מגן עליך וזה מגן על הלקוחות שלך. גוגל מענישה באופן פעיל דירוגי חיפוש באתרים אם אין להם SSL. אם לאתר שלך אין כרגע SSL, עליך לפנות לספק האתר שלך ולבקש זאת בהקדם האפשרי. אתה יכול לדעת על ידי בדיקת שורת הכתובת כדי לוודא שהכתובת שלך מתחילה ב-https ומופיעה בירוק.

לסיכום

בניית אתרים למאמנים יכול להיות משימה מורכבת, אך כאשר אתה מצויד בידע בסיסי מסוים, אתה תהיהי מוכן טוב יותר לביצוע שינויים באתר שלך תוך הבנת ההשלכות.

התחל לקבל לקוחות לעסק האימון שלך עם אתר מותאם אישית - קבע פגישת ייעוץ עכשיו

משוך לקוחות נוספים לעסק האימון שלך וקח את העסק לשלב הבא עם אתר אינטרנט מותאם אישית. הצוות שלנו יעבוד איתך כדי לבנות אתר שמשקף את הכישורים והמותג הייחודי שלך. אל תחכה, תזמן את שיחת הייעוץ שלך עכשיו ובואו נתחיל לבנות האתר שלך היום."
בניית אתרים לקואצ'רים
אהבתם? איזה כיף! אולי יעניין אתכם גם:
שתפו עם חברים:

רוצים להתעדכן בתכנים חדשים?

אל תפספו תכנים חדשים ישירות אל האימייל שלכם

תוכן עניינים

קבע שיחת ייעוץ אסטרטגי