בניית דף נחיתה

»
»
בניית דף נחיתה

בניית אתרים למאמנים

האם אתה מוכן לקחת את עסק האימון שלך לשלב הבא? תן לנו לבנות עבורך אתר מותאם אישית שיציג את הכישורים הייחודיים שלך ויעזור לך למשוך לקוחות חדשים. לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ ובוא נתחיל לבנות את האתר שלך עוד היום!

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שנוצר עבור העסק כדי לאסוף כתובות מייל או ליצור לידים עבור החברה שלו. ב- בניית דף נחיתה צריך לזכור מטרה אחת. כשמישהו מבקר באתר שלך, הוא אמור להיות מסוגל להבין מה אתה מוכר ומה אתה רוצה שהוא יעשה. חשוב שדף הנחיתה שלך ייטען מהר ויהיה קל לניווט, אחרת המבקרים יתאכזבו ויעזבו את האתר שלך.

דף נחיתה הוא דף אינטרנט בודד, בדרך כלל עם קריאה לפעולה יחידה. המטרה של אתר מסוג זה היא לשכנע את המבקר לבצע פעולה רצויה כלשהי – בדרך כלל הרשמה לשירות או הורדת ספר אלקטרוני.

ב- בניית דף נחיתה אנו מתכוונים לעמוד הראשון אליו מגיעים מבקרים כאשר הם לוחצים על קישור ממודעה או מאתר אחר. דפי נחיתה משמשים לרוב לקמפיינים פרסומיים, יצירת לידים ומוצרים או הצעות לקידום אתרים.

חלק מהמאפיינים החשובים ביותר של דף נחיתה הם המראה, התחושה והניווט שלו. הסיבה לכך היא שהוא צריך להיות מספיק אטרקטיבי כדי להשאיר מבקרים באתר ולהדריך אותם לפעולה הרצויה. העיצוב צריך להיות ברור עם כפתור אחד של קריאה לפעולה שמוביל ישירות לפעולת ההמרה. כדי להבטיח זאת, צריכות להיות גם תוויות ברורות עבור תוויות עבור כל הקישורים והלחצנים בדף.

איך בונים דף נחיתה

בניית דף נחיתה היא חלק חשוב מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, אך ישנם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון בתהליך.

מטרה: מטרת דף הנחיתה שלך היא לשכנע את המבקרים לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו. זה יכול להיות הרשמה לרשימת דוא”ל, הרשמה לבלוג שלך או קניית מוצר.

מסר: המסר של דף הנחיתה שלך צריך להתאים להצעה שאתה מציע. אם אתה מוכר ספלי קפה, העותק בדף שלך צריך להזכיר ספלי קפה ולא פולי קפה או כוסות תה.

עיצוב: קביעה כיצד יראה הדף שלך היא השלב הבא בבנייתו. אתה יכול לבחור בין שימוש בתבניות או התאמה אישית של זה בעצמך; עם זאת, מעצבים מסוימים עשויים לגבות יותר עבור עבודה מותאמת אישית מאשר עבור תבניות אם יש להם תקן

דף נחיתה הוא הדף הראשון שהמבקרים באתר רואים כשהם מבקרים באתר שלך. לעתים קרובות הוא מציג הודעה המפתה מבקרים להישאר באתר שלך או להירשם למוצר שלך. דף נחיתה הוא לרוב האינטראקציה הראשונה בינך לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ולכן הוא צריך להיות משכנע, קל להבנה ורלוונטי לצרכיהם. דרך יעילה לוודא שאתה שולח את המסר הנכון היא לומר מה אתה רוצה שהם יעשו בדף הנחיתה עצמו. ניתן לעשות זאת עם הצעה כלשהי, כגון ניסיון חינם או מחיר מנוי מוזל.

יתרונות של דף נחיתה

לדף נחיתה מוצלח יהיו חמישה מרכיבים. ראשית, צריכה להיות לו קריאה ברורה לפעולה כדי להבטיח שהמבקר יודע מה הוא אמור לעשות הלאה. שנית, היא צריכה להכיל כותרת או כותרת משנה יעילה שמושכת את תשומת לבם ודורשת את תשומת לבם. שלישית, התוכן צריך להיות רלוונטי ותמציתי כדי שהמבקר יוכל לקרוא אותו במהירות ולקחת ממנו את נקודות המפתח מבלי להשתעמם או להסיח את דעתו. רביעית, הוויזואליה צריכה להיות איכותית וממוקמת היטב כדי להשפיע בצורה מקסימלית על לקוחות פוטנציאליים שגולשים עליהם. חמישית, מידע ליצירת קשר צריך להיות זמין למקרה שקוראים ירצו מידע נוסף על המוצר או השירות שלך.

דף נחיתה מעוצב חיוני לכל קמפיין שיווק דיגיטלי מוצלח. הנה כמה יתרונות של אחד נהדר:

  • דף נחיתה מעוצב חיוני לכל קמפיין שיווק דיגיטלי מוצלח. הנה כמה יתרונות של אחד נהדר:

  • שיעור המרה גבוה יותר

  • עלייה בדירוג SEO

  • יותר לידים ולידים באיכות גבוהה יותר

יצירת טקסט לדף נחיתה

לחברות חשוב לא רק לקבל מושג איך הן רוצות שדף הנחיתה שלהן יראה, אלא גם איזה תוכן הן רוצות בו. דף נחיתה ללא תוכן לא יהיה שווה ביקור של הלקוח. כמו כן, חשוב מאוד לחברות ליצור כפתור קריאה לפעולה שיקל על הלקוחות להירשם או לרכוש את מה שהם מציעים.

דוגמה טובה לכפתור קריאה לפעולה תהיה “קבל את שלך היום!”. כפתור זה אומר ללקוחות למה הם יכולים לצפות אם הם ילחצו עליו וכי לחברה יש משהו שהם יאהבו. כל זה נעשה באמצעות שימוש בשפה משכנעת וטקסט פשוט. הלקוח צריך להרגיש כאילו לחברה הזו יש את המוצרים האלה, אז זה חייב להיות

תוכן כתוב היטב חיוני להצלחת כל דף נחיתה. אם אתה שוקל לשכור קופירייטר שיכתוב את דף הנחיתה שלך, תחשוב שוב כי מאמר זה יספק טיפים כיצד לכתוב דף נחיתה יעיל עם הכישורים שלך.

  1. הגדר את מטרת דף הנחיתה בשורה אחת

  2. הגדר בשתי שורות מה אתה רוצה שהמבקרים יעשו כשהם מבקרים באתר שלך

  3. השתמש במילים ברורות ותמציתיות שקל לקרוא ולהבין

  4. השתמש במספרים בכותרות והשתמש בנקודות תבליט בטקסט במידת האפשר כדי להקל על המשתמשים לסרוק מידע

  5. צור תחושה של דחיפות או מחסור על ידי הגבלת הצעות זמן או הנחות במידת הצורך

יצירת קריאה לפעולה

קריאה לפעולה היא הדרך היחידה לגרום למבקרים באתר שלך לבצע את הפעולה שאתה רוצה שיבצעו. הקריאה לפעולה היא השלב האחרון בדף הנחיתה שלך.

ודא שהוא ברור ותמציתי. קריאה לפעולה היא השלב האחרון בדף הנחיתה שלך – מה אתה רוצה שהקורא שלך יעשה? זה צריך להיות ברור ותמציתי כדי שהם ידעו בדיוק מה אתה רוצה שהם יעשו. אתה יכול להשתמש בטכניקות שונות כמו המלצות, תמונות, וידאו וכו’.

הדבר הראשון שעליך לעשות בעת יצירת קריאה לפעולה (CTA) עבור האתר שלך הוא לשקול כיצד זה יועיל למשתמש. לאחר מכן, שקול כיצד זה יועיל לך – מה יקרה אם יפעלו?

לבסוף, קבע איזה מבין ארבעת הסוגים הבאים של לחצני CTA מתאים ביותר לצרכים שלך.

יצירת טופס בדף נחיתה

טפסים הם חלק הכרחי בכל דף נחיתה. מאמר זה ילמד אותך כיצד ליצור טופס לאיסוף מידע על המבקרים שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של טפסים שניתן ליצור עבור דף הנחיתה שלך. הטופס הנפוץ ביותר הוא טופס יצירת הקשר, המשמש לאיסוף מידע על מבקרים שרוצים ליצור איתך קשר בשאלות או הערות.

טפסי דפי נחיתה צריכים להיות מעוצבים תוך מחשבה על שימושיות. הטפסים צריכים להיות קצרים ופשוטים יחסית. אם זה לוקח יותר מחמש דקות למלא את הטופס, אז זה כנראה מסובך מדי עבור רוב האנשים – גם אם יש פרסים נהדרים בהצעה!

התחל לקבל לקוחות לעסק האימון שלך עם אתר מותאם אישית - קבע פגישת ייעוץ עכשיו

משוך לקוחות נוספים לעסק האימון שלך וקח את העסק לשלב הבא עם אתר אינטרנט מותאם אישית. הצוות שלנו יעבוד איתך כדי לבנות אתר שמשקף את הכישורים והמותג הייחודי שלך. אל תחכה, תזמן את שיחת הייעוץ שלך עכשיו ובואו נתחיל לבנות האתר שלך היום."
בניית דף נחיתה
אהבתם? איזה כיף! אולי יעניין אתכם גם:
שתפו עם חברים:

רוצים להתעדכן בתכנים חדשים?

אל תפספו תכנים חדשים ישירות אל האימייל שלכם

תוכן עניינים

קבע שיחת ייעוץ אסטרטגי