6 טעויות שכדאי להימנע מהן בעת בניית הנוכחות המקוונת שלכם

»
»
6 טעויות שכדאי להימנע מהן בעת בניית הנוכחות המקוונת שלכם

בניית אתרים למאמנים

האם אתה מוכן לקחת את עסק האימון שלך לשלב הבא? תן לנו לבנות עבורך אתר מותאם אישית שיציג את הכישורים הייחודיים שלך ויעזור לך למשוך לקוחות חדשים. לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ ובוא נתחיל לבנות את האתר שלך עוד היום!

עבור מומחים בתחום ההתפתחות האישית, הרגשית והעסקית, בנייה ותחזוקה של נוכחות מקוונת אינה דבר של מה בכך. עם כל כך הרבה אסטרטגיות, טקטיקות, ופלטפורמות למינוף זה יכול להיות קשה לנווט בין כל האספקטים הנדרשים שלנו בכל הנוגע לשיווק הדיגיטלי שלנו.

למרות שזה נראה פשוט לשמור את כל המידע הזה בראש שלנו או בתחתית רשימת המטלות, לא כדאי להתעלם מהעובדה שאחד המפתחות לעסק מצליח הוא נוכחות מקוונת מוצקה.

בין אם אתם בשלבים הראשוניים של המסע שלכם לבניית אוטוריטה בתחום ההתפתחות האישית ובין אם אתם עושים זאת כבר די הרבה זמן, אלו הן כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שכדאי לשים אליהן לב כשמדובר בעסק שלכם באינטרנט.

1. אתר מיושן, איטי ולא מותאם לנייד

לקוחות באינטרנט יכולים להיות די נוקשים כשזה מגיע לחווית הלקוח באתר שלכם. 89% מהם יעדיפו לא לבקר מחדש באתר שלך אם יש להם חוויה גרועה.

חלק ממה שיוצר את החוויה הזו כולל כמה מהר האתר שלך נטען מכיוון שאנשים נוטים לעזוב את התאר אם לוקח לו יותר משלוש שניות להטען. זה נכון במיוחד כאשר מדובר בלקוחות שבאים דרך הטלפון הנייד מכיוון שיותר ויותר לקוחות משתמשים בטלפונים ניידים במקום במחשבים כדי לגלוש באינטרנט.

סיבה נוספת שכדאי לכם להתמקד בשיפור חווית הגלישה מנייד באתר שלכם היא שזה מגדיל את הנראות שלכם בחיפושים באינטרנט וזה קורה בגלל שגוגל מעדיפה אתרים מהירים וידידותיים לנייד אשר מציעים חווית משתמש איכותית.

אם לסכם את זה במשפט אחד קצר: אל תתעלמו מהאתר שלכם.

אתר מיושן, איטי ולא מותאם לנייד

2. אין לכם בלוג או שאתם לא מעדכנים תוכן באתר שלכם

רוצים להביא יותר תנועה לאתר שלכם? לבנות אוטוריטה? מחפשים הזדמנות לשפר את החזר ההשקעה באתר שבניתם? אם עניתם בחיוב על כל שלוש השאלות הללו אז כדאי לכם להתמיד ולהעלות תכנים על בסיס קבוע לבלוג שלכם.

שיווק תוכן הוא אחת האסטרטגיות הטובות ביותר לשווק את העסק שלכם. אתם יכולים ליצור תוכן שישותף ויביא לתנועה גבוהה יותר, דירוגים טובים יותר ומכירות רבות יותר.

בנוסף לבניית האוטוריטה שלכם, הצגת המומחיות ושיתוף הידע הרב שנותן ערך, זוהי גם אסטרטגית שיווק לשיפור הנוכחות המקוונת שלכם.

בעזרת אסטרטגיה טובה לשיווק התוכן שלכם וקידום האתר תוכלו ליצור תוכן שיעזור לשפר את הדירוג שלכם במנועי החיפוש.

אין לכם בלוג או שאתם לא מעדכנים תוכן באתר שלכם

3. אתם לא מבקשים עזרה עם האתר שלכם

אולי אתם מצטיינים בטכנולוגיה, אבל האם באמת יש לכם זמן ללמוד את הפרטים הקטנים של בניית אתרים, קידום SEO וכו… זכרו מה העדיפות שלכם. האם העדיפות שלכם היא לנהל את העסק שלכם?  אם כן, האם הבילוי מול המסך ופתירת בעיות טכניות זו הדרך הטובה ביותר להניע את החזון שלכם?

יותר מדי בעלי עסקים קטנים מבלים שעות בחיפוש אחר פרטים טכניים שאינם רלוונטיים לעסק שלהם. ניהול העסק שלכם עוסק באנשים, לא בטכנולוגיה. התמקדו בתחומים החשובים לניהול העסק כדי לוודא שאתם מפיקים את המרב מהזמן והכסף שלכם.

אתם לא מבקשים עזרה עם האתר שלכם

4. אין לכם נוכחות ברשתות חברתיות

מה שכדאי לכם לעשות במקום לחכות שהלקוחות יגיעו אליכם הוא להגיע אליהם. אם אתם לא יודעים איפה הם בדיוק? אז מה שכדאי לכם לדעת זה שהם נמצאים ברשתות החברתיות.

פייסבוק לבדה מגיעה ליותר מ-60% ממשתמשי האינטרנט. אבל פייסבוק היא רק חלק מזה. מאינסטגרם ולינקדאין ועד טוויטר ויוטיוב, המדיה החברתית מציעה מגוון כמעט אינסופי של הזדמנות לבנות את הנוכחות שלכם באינטרנט.

באמצעות מדיה חברתית, אתם יכולים לייצר תנועה לאתר שלכם ולשתף עדכונים חשובים עם עוקבים תוך איסוף נתונים על מה הקהל שלכם רוצה. זה יעזור לכם לחדד את המסרים שלכם כדי להגיע ליותר אנשים שמחפשים את מה שיש לכם להציע.

זכרו שאם אתם רוצים לבנות נוכחות חזקה באינטרנט, אתם חייבים להיות בפלטפורמות שבהן הקהל שלכם מבלה את זמנו. אל תשכחו שהמותג שלכם מיוחד ושונה מכל מותג אחר, עשו את המחקר שלכם כדי שלא תבזבזו זמן ומשאבים על ידי המצאות בפלטפורמות הלא נכונות.

אין לכם נוכחות ברשתות חברתיות

5. אתם משווקים לכולם

ככל שמרחב השיווק הדיגיטלי הופך רווי יותר, כך קשה יותר להתבלט מהמתחרים. עלינו לזהות למי אנו רוצים למקד את המסרים שלנו ולהשתמש בנתונים רלוונטיים כדי לגבש את הדרך הטובה ביותר להגיע אליהם.

כדאי להתחיל ליישם שיווק מונחה נתונים על ידי פיתוח הבנה מקיפה והוליסטית של קהל היעד שלכם. לאחר מכן תוכלו להשתמש בידע זה כדי לתרגל שיווק יצירתי וממוקד, שמסוגל להניב תוצאות משמעותיות.

נתונים שכדאי לבדוק:

  • מהו טווח הגילאים של הקהל שלנו?
  • איפה הם גרים?
  • מה מעניין אותם?
  • באילו פלטפורמות מדיה חברתית הם משתמשים הכי הרבה?

ברגע שנבין עם מי לדבר, סביר יותר שהתוכן שנייצר יתאים יותר לקהל אליו אנו מכוונים ואז נוכל לשתף אותו במקום שבו הקהל שלנו נמצא והמותג שלנו יקבל יותר חשיפה.

אתם משווקים לכולם

6. התעלמות מלקוחות חוזרים

שימור לקוחות טוב לא רק עבור ערך החיים של הלקוח שלך (CLV), אלא גם עבור לידים חדשים לעסק שלך.

כך זה עובד: לקוחות נאמנים נוטים פי ארבעה להמליץ על החברה ממנה הם קונים למשפחה ולעוקבים. ללידים אלו יש סיכוי גבוה פי ארבעה להמיר מכירה ממך.

התעלמות מלקוחות חוזרים
Sign says welcome back

התחל לקבל לקוחות לעסק האימון שלך עם אתר מותאם אישית - קבע פגישת ייעוץ עכשיו

משוך לקוחות נוספים לעסק האימון שלך וקח את העסק לשלב הבא עם אתר אינטרנט מותאם אישית. הצוות שלנו יעבוד איתך כדי לבנות אתר שמשקף את הכישורים והמותג הייחודי שלך. אל תחכה, תזמן את שיחת הייעוץ שלך עכשיו ובואו נתחיל לבנות האתר שלך היום."
בניית הנוכחות המקוונת שלכם
אהבתם? איזה כיף! אולי יעניין אתכם גם:
שתפו עם חברים:

רוצים להתעדכן בתכנים חדשים?

אל תפספו תכנים חדשים ישירות אל האימייל שלכם

תוכן עניינים

קבע שיחת ייעוץ אסטרטגי