1. התמקד בהצעה שלך במקום במותג שלך
זה מובן שמה שאתה רוצה זה לקדם את עסק האימון שלך אך זכור שדפי נחיתה נועדו לכוון את הלקוחות הפוטנציאליים שלך להצעה מסוימת ולא כלפי הארגון שלך באופן כללי.
ברגע שהלקוחות הפוטנציאליים שלך מגיעים לדף הנחיתה שלך, הם צריכים לראות באופן מידי את אותו התוכן שהם התענינו בו במודעה שלך. התנגד לדחף לכלול רשימה ארוכה של הישגיך והתמקד בהצעה.
2. היפטר מהפרעות
דף הנחיתה שלך צריך להיות נטול עומס, כמו למשל מספר קריאות לפעולה או גלילה ארוכה מדי, מכיוון שאלו עלולים לבלבל את הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולהרחיק אותם מההמרה.
דף נחיתה אמור להיראות די פשוט ולהציע דרך קלה ופשוטה למבקרים שלך לבצע את הפעולה שהם צריכים לעשות בכדי לבצע את ההמרה שאתה רוצה שהם יבצעו.
3. השתמש בטפסי המרה פשוטים
טופס לכידת הלידים או ההמרות בדף הנחיתה צריך להיות קל ומהיר למילוי. כלל אצבע טוב הוא לבקש רק את המידע הבסיסי, אשר מספיק כדי שצוות המכירות או השיווק שלך יוכל להכשיר אותם כליד לגיטימי.
4. צור עותק משכנע (הטקסט שמוביל להמרה)
מהכותרת ועד הקריאה לפעולה שלך, הטקסט בדף הנחיתה צריך להיות ברור ותמציתי. כולל תיאורים פשוטים של מה שיקבלו המבקרים שלך בדף הנחיתה בסיום תהליך הרישום.
למטרות קידום אתרים, מומלץ לכלול מילות מפתח המשמשות לרוב גם בשאילתות חיפוש רלוונטיות. אבל העותק שלך צריך להתמקד בהסבר על מהי ההצעה וכיצד היא תועיל למשתמש.
5. הימנע מקישורים יוצאים
אתה רוצה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך ילחצו על כפתור הקריאה לפעולה ולא על שום דבר אחר, במיוחד לא על קישור חיצוני מכיוון שזו דרך המלך לאבד מישהו שפשוט יצא מדף הנחיתה.
6. אפשר שיתוף חברתי
דף הנחיתה שלך הוא הזדמנות מצוינת ליצור משהו שניתן לשתף ברשתות החברתיות. הקפד לכלול כפתורי שיתוף לרשתות החברתיות, כי זה מקל על המבקרים שלך להפיץ את דף הנחיתה שלך.
שיתופים חברתיים של דף הנחיתה שלך משמשים אינדיקטור אמון, ומדגיש את המעמד שלך כמומחה לענף או סמכות בקרב המבקרים שלך.
7. שפר את דף הנחיתה שלך עם תמונות
אתה יכול להוסיף מגע של יצירתיות ואישיות לדפי הנחיתה שלך באמצעות סרטונים ותמונות שעוזרים לך להתחבר לקהל שלך ברמה האישית יותר. תמונות מושכות את תשומת לבו של המשתמש ומגדילות את הסיכוי שישהה על הדף זמן רב יותר, ונותנות לך יותר זמן להעביר את המסר שלך ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
הוספת תמונות או סרטונים היא גם דרך פרקטית להראות קטעי תוכן בפועל שאתה נותן למבקרים שלך. אחרי הכל, תמונה שווה אלף מילים.
8. התוכן הראשון שהמבקר רואה כשהוא נכנס לדף הנחיתה – Above the fold
המרחב העליון של דף הנחיתה שלך צריך לכלול את התוכן שמבקר רואה כשהוא נוחת על הדף שלך. לכן, חשוב שתכלול את כל מה שאתה צריך כדי לשכנע את הקורא באופן מידי בערך ההצעה שלך במרחב זה.
וודא שיש לך כותרת משכנעת שתופסת את תשומת ליבו של המשתמש ושכפתור הקריאה לפעולה שלך נראה בבירור. יש לך זמן ממש קצר לשכנע מבקר להישאר, לכן הקפד להעביר את המסר הכי חשוב ברגע שהם מגיעים לדף הנחיתה שלך.
צריך לבדוק דפי נחיתה
עד כמה שהעקרונות האלה יהיו נכונים, זכרו שהם רק הנחיות לביסוס עיצוב דף הנחיתה שלכם. העבודה לא נעצרת כאן!
בשלב זה, עליך לאסוף נתוני ביצועים בדף הנחיתה שלך על ידי איסוף משוב או שימוש בכלי ניתוח. ניתוח נכון צריך להצביע היכן ניתן לבצע שיפורים פוטנציאליים, ולאפשר לך לקבל החלטות משכילות על מה לבצע בדיקת A / B.
תחשוב על זה כעל תהליך רציף שתצטרך להמשיך ולעשות לאורך זמן. לקבלת תוצאות מיטביות, המשך לאסוף ולנתח את נתוני דף הנחיתה שלך, ולבצע שיפורים כל הזמן.