קואצ’ר מומלץ – איך בוחרים את המאמן המתאים לכם

»
»
קואצ’ר מומלץ – איך בוחרים את המאמן המתאים לכם

בניית אתרים למאמנים

האם אתה מוכן לקחת את עסק האימון שלך לשלב הבא? תן לנו לבנות עבורך אתר מותאם אישית שיציג את הכישורים הייחודיים שלך ויעזור לך למשוך לקוחות חדשים. לחץ כאן לקביעת פגישת ייעוץ ובוא נתחיל לבנות את האתר שלך עוד היום!

עבור האדם הממוצע שלא מבלה את זמנו הפנוי במחקר של תעשיית הקואצ’ינג, שזה פחות או יותר כלל האוכלוסיה, לדעת איך לבחור קואצ’ר מומלץ יכול להיות קשה. הנה כמה קווים מנחים שתוכלו לעקוב אחריהם בבחירת קואצ’ר אשר יעזור לכם להגיע למטרות שאתם מציבים לעצמכם.

הנחיות לבחירת הקואצ’ר המומלץ הטוב ביותר עבור עצמכם

קואצ’ר מומלץ המתמחה בתחום שבו אתה צריך עזרה

רוב האנשים שוכרים קואצ’ר מומלץ כשמשהו בחיים שלהם לא הולך כשורה. יכול להיות שהחיים שלך חסרים משמעות ומטרה, מסלול הקריירה שלך לא הולך בכיוון הנכון, או אולי אתה רוצה עזרה בניהול הפרעת הקשב והריכוז שלך. לא משנה מה המקרה, אתה רוצה למצוא קואצ’ר שמתמחה בדבר שאתה רוצה לשפר.

אם אתה רוצה לשפר את כישורי מערכת היחסים שלך, חפש קואצ’ר המתמחה באימון למערכות יחסים. ישנם אנשים רבים שיציעו עצות כלליות אך אין להם הכשרה בתחום. אתה רוצה מישהו שיש לו שיטות אמיתיות ומעשיות לשיפור מערכות היחסים שלך שבאמת עובדות.

חפשו קואצ’רים עם ההכשרה המתאימה

בניגוד למקצועות אחרים כמו רפואה או אדריכלות, תעשיית הקואצ’ינג היא די חדשה ופחות מבוססת. כתוצאה מכך, כל אחד יכול לקרוא לעצמו קואצ’ר מומלץ למרות שאולי אין לו הכשרה רשמית כלשהי.

לכן כדאי לחפש מאמן אישי עם הכשרה מספקת. יש המון בתי ספר שונים להכשרת קואצ’רים שמציעים רמות שונות של הכשרה והסמכה והאחריות על הבחירה היא תמיד שלכם.

בחר קואצ’ר שמבין אותך

בחירת קואצ’ר מומלץ היא עניין מאוד אישי. אתה מחפש עזרה כדי לשפר את החלקים החשובים ביותר בחייך. זה לא שאתה מחליף סוג של דגני בוקר או שאתה קונה זוג נעליים חדשות.

כאשר אתה בוחר קואצ’ר, אתה רוצה להסתכל מעבר לרושם שנמצא על פני השטח. אתה יכול לא באמת יכול להבין מי הקואצ’ר שמולך מלקרוא את הביוגרפיה המקוונת של הקואצ’ר או מביקור בדף האודות באתר שלו. אם אתה מחפש קואצ’רים מומלצים, האזן לפודקסטים שלהם כדי לשמוע את קולם וללמוד עליהם יותר. קרא את התכנים שלהם. דבר איתם אישית ובקש המלצות מלקוחות עבר שלהם בכדי שתוכל להבין מי עומד מולך והאם הוא קואצ’ר מומלץ עבורך.

בנוסף, שווה לעשות שיחת ייעוץ עם לפחות שניים או שלושה קואצ’רים מומלצים ובחרו את המאמן המתאים לכם ביותר.

בחר את הקואצ’ר ש:

  • יכול להתייחס למצב שלך

  • מבין מה המטרות שלך

  • חולק ערכים דומים לשלך

  • נותן לך את הביטחון שהוא יכול לעזור לך להתקדם

בחר קואצ’ר מומלץ מקומי (או שלא)

מציאת קואצ’ר מקומי ומפגש איתו באופן אישי יכולים בהחלט לעזור לבסס אמון וקרבה, אבל זה לא הכרחי.

הרבה אנשים מחפשים קואצ’ר מומלץ באותו אופן שבו הם היו מחפשים רופא שיניים, רופא או מטפל בעיסוי, כל אלו הם שירותים הדורשים פגישות אישיות. קואצ’ינג קצת שונה מכיוון שהוא שירות מבוסס שיחה שאינו מחייב אותך להיות בנוכחות הפיזית של הקואצ’ר. אף מאמן לא יסתכל על השיניים שלך, ימדוד את לחץ הדם שלך, או ישחרר את הכתפיים התפוסות שלך.

בערך 55% מתהליכי הקאוצ’ינג נעשים בטלפון או בזום. כמה קואצ’רים מומלצים אפילו מנהלים את הפגישות שלהם בטלפון עם לקוחות מקומיים כי זה נוח יותר לשני הצדדים. יתרה מכך, לקוחות רבים אמרו שהם מעדיפים לדבר בטלפון, מכיוון שזה מאפשר להם להיפתח יותר ולהרגיש פחות פגיעים.

אם תבחרו בקאוצ’ר מקומי, ודאו שהוא מתמחה בצורך האימוני שלכם ושיש לו את ההכשרה המתאימה. אל תבחר קאוצ’ר רק בגלל שהוא גר ועובד כמה רחובות ממך.

בחרו קואצ’ר מומלץ המתאים לתקציב שלכם

שכירת קאוצ’ר מומלץ עבורכם היא השקעה להצלחה העתידית שלך, אבל אתם גם לא רוצים להגיע לפשיטת רגל. בחרו את הקאוצ’ר שמציע תמחור העומד בתקציב שלכם. ודאו שאתם שואלים על תעריפים וכן כמה זמן יהיה תהליך האימון.

התחל לקבל לקוחות לעסק האימון שלך עם אתר מותאם אישית - קבע פגישת ייעוץ עכשיו

משוך לקוחות נוספים לעסק האימון שלך וקח את העסק לשלב הבא עם אתר אינטרנט מותאם אישית. הצוות שלנו יעבוד איתך כדי לבנות אתר שמשקף את הכישורים והמותג הייחודי שלך. אל תחכה, תזמן את שיחת הייעוץ שלך עכשיו ובואו נתחיל לבנות האתר שלך היום."
קואצ'ר מומלץ - איך בוחרים את המאמן הנכון לנו
אהבתם? איזה כיף! אולי יעניין אתכם גם:
שתפו עם חברים:

רוצים להתעדכן בתכנים חדשים?

אל תפספו תכנים חדשים ישירות אל האימייל שלכם

תוכן עניינים

קבע שיחת ייעוץ אסטרטגי