מאמרים למאמן
רעיונות לשיווק אתרים של מאמנים ויועצים
כמאמנים, האתר שלכם הוא כלי מרכזי למשיכת לקוחות חדשים ולבניית העסק שלכם. אבל איך אתם מוודאים שהאתר שלכם מוכן לקבל לקוחות פוטנציאליים? בניית קישורים
5 כללים חשובים בבניית אתר למאמנים ויועצים
אם אתם מאמנים או יועצים אתם צריכים שיהיה לכם אתר אינטרנט. כך לקוחות פוטנציאליים יוכלו למצוא אתכם וילמדו על העסק שלכם. בדיוק כמו כל מוצר
6 טעויות שכדאי להימנע מהן בעת בניית הנוכחות המקוונת שלכם
עבור מומחים בתחום ההתפתחות האישית, הרגשית והעסקית, בנייה ותחזוקה של נוכחות מקוונת אינה דבר של מה בכך. עם כל כך הרבה אסטרטגיות, טקטיקות, ופלטפורמות למינוף
איך להיות מאמן דיגיטלי
באימון מסורתי, מאמנים פוגשים לקוחות פנים אל פנים. המשמעות היא שלקוחות מוגבלים למאמנים באזור הגיאוגרפי שלהם. אבל בניגוד לאימון פנים אל פנים, אימון דיגיטלי מביא
קבלו את מדריך שלושת השלבים לסיסטם שמביא לקוחות בחינם
כאשר מדובר בשיווק מוצרים ושירותים לקהלי היעד שלנו, אני רואה הרבה מאוד מאמנים ומשפיענים שעושים את את אותה הטעות שוב ושוב. הם באופן כרוני מסבכים
אתם לא באמת צריכים אתר אינטרנט
מאמנים, יועצים ומנטורים, בואו ואגלה לכם סוד: "אתם לא באמת צריכים אתר אינטרנט"! במיוחד אם אתם לא מתכננים להוציא מינימום של 2500 ש"ח בחודש ומעלה
קרה לכם פעם שהרגשתם עומס?
קרה לכם פעם שהרגשתם עומס? כך תתכננו, תתעדפו ותנהלו את הפרויקטים שלכם ביעילות כמעט כולנו מכירים את התחושה הזו: אנחנו נכנסים לקמפיין או לפרויקט חדש,
בניית אתרים לקואצ'רים
אתרים יכולים להיות מאוד מבלבלים עבור מאמנים, אבל קצת ידע נוסף יכול לעזור. במאמר זה, אני הולך לפרק את ההיבטים הלא טכניים של דף אינטרנט
בניית דף נחיתה
דף נחיתה הוא דף אינטרנט שנוצר עבור העסק כדי לאסוף כתובות מייל או ליצור לידים עבור החברה שלו. ב- בניית דף נחיתה צריך לזכור מטרה
8 עקרונות של דפי נחיתה ממירים עבור מאמנים
1. התמקד בהצעה שלך במקום במותג שלך זה מובן שמה שאתה רוצה זה לקדם את עסק האימון שלך אך זכור שדפי נחיתה נועדו לכוון את